Obsługa sklepu internetowego jest w stanie być bardzo czasochłonna, szczególnie w przypadku sprzedawców, których działalność rozwija się w dynamicznym tempie. Warto zatem zdać sobie sprawę, że z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, proces zarządzania sprzedażą może być przyspieszony – klucz do sukcesu tkwi w efektywnej automatyzacji. Nowy moduł w ErpBox, czyli akcje automatyczne, pozwala skorzystać z nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym cały sklep będzie operować sprawniej, wydajniej, a przede wszystkim szybciej.
Na co pozwalają akcje automatyczne w systemie ErpBox?
Głównym celem modułu akcji automatycznych jest znaczna oszczędność czasu podczas zarządzania sprzedażą, sprowadzając nawet długie i skomplikowane procesy do zaledwie kilku kliknięć. Jest to doskonałe rozwiązanie zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm, mając pozytywny wpływ na wydajność pracy całego zespołu. Także i klienci z pewnością docenią szybszą realizację zamówień, co z kolei przełoży się na lepsze opinie na temat sklepu oraz stopniowe budowanie marki.
Nie można zapomnieć także o tym, że akcje automatyczne w ErpBox pozwalają na wyjątkową elastyczność. Użytkownik ustala je sam, precyzyjnie dopasowując je do własnych, indywidualnych potrzeb i preferencji, o czym więcej możesz poczytać tutaj: https://www.erpbox.pl/akcje-automatyczne-w-erpbox/.
Na jakiej zasadzie działają akcje automatyczne w ErpBox?
Akcje automatyczne ErpBox opierają określonych zdarzeniach, które uruchamiają przypisane im akcje. Użytkownik ErpBox może określić własne warunki dla wybranych akcji. To jednak nie wszystko – ilość warunków oraz czynności, które można zadeklarować, jest nieograniczona. Ta prosta, a jednocześnie bardzo praktyczna formuła otwiera wiele możliwości w wykorzystaniu tego modułu.
W jaki sposób można skorzystać z akcji automatycznych w ErpBox?
Możliwości zapewniane przez akcje automatyczne ErpBox są dość szerokie, obejmując wiele rutynowych czynności przy sprzedaży. Do jednych z najbardziej przydatnych zalicza się:
- dodawanie tagów do zamówienia,
- zmianę statusu zamówienia,
- wysyłkę wiadomości e-mail,
- generowanie faktur.
Warto podkreślić, że moduł ten nadal jest rozwijany, podobnie jak cały system ErpBox, dzięki czemu pozostaje na bieżąco z panującymi trendami w branży e-commerce. Jest to świetny sposób na zaoszczędzenie czasu oraz pieniędzy, jakie wiele innych sklepów poświęca na standardowe procesy w obsłudze sprzedaży. Akcje automatyczne w systemie ErpBox stanowią klucz do zyskania przewagi nad konkurencją i stopniowego rozwoju swojej firmy, znacznie ułatwiając zarządzanie sklepem nawet przy wyjątkowo dużym nakładzie pracy.
Zadania automatyczne w ErpBox – usprawnij pracę zespołu
Prowadzenie biznesu internetowego wymaga wprowadzania nowych działań, które usprawnią procesy sprzedażowe. Niezwykle szybko rozwijająca się branża e-commerce i coraz większą ilość zamówień generuje konieczność wdrożenia nowych narzędzi, które zoptymalizują czas pracy, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów i zatrudniania nowych pracowników. Jednym z takich narzędzi jest system ErpBox, który pozwala na zautomatyzowanie większości czynności i przejęcie niektórych zadań realizowanych dotychczas przez pracowników firmy.
Jakie korzyści w biznesie internetowym dają zadania automatyczne
Jak w każdym przedsiębiorstwie najważniejszy jest czas. To właśnie poprzez wprowadzenie nowych funkcji udostępnionych przez platformę ErpBox zaoszczędzisz sporo czasu znacznie przyspieszając procesy sprzedażowe. Dlaczego? Ponieważ system praktycznie w całości obsłuży klienta za pracowników, co pozwoli na skrócenie czasu obsługi do 3 minut, a dodatkowo system obsłuży kilku konsumentów w tym samym monecie realizując ich zamówienia i przekazując informację o konieczności przygotowania towaru do pracowników. Jest to realna oszczędność czasu przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności pracy zespołu. Skupienie się na mniejszej ilości zadań pozwoli wyeliminować często pojawiające się błędy w realizacji złożonych zleceń.
Zadania automatyczne oferowane przez platformę ErpBox to:
- Wysyłka maili do klientów z informacją o realizacji zamówienia
- Automatyczna zmiana statusów zamówień
- Dodawanie tagów do zamówienia, widocznych dla pracowników firmy
- Automatyczne generowanie faktur dla klientów, którzy zdecydowali się na zakup oraz do systemu
Jako przedsiębiorca samodzielnie możesz określić wszelkie warunki, które mają podejmować zadania automatyczne do podjęcia akcji. W dostępnych opcjach możesz określić zdarzenie, jakim jest utworzenie lub pobranie zamówienia, zmiany statusu zamówień i płatności przy określeniu konkretnych warunków, czyli kanału sprzedaży, sposobu zapłaty, czy kraju zamówienia.
Nowy wymiar zarządzania sklepem internetowym
Możliwość wdrażania różnych konfiguracji, jakimi są zadania automatyczne, wytyczne oraz założenia z pewnością ułatwi pracę całego zespołu i redukuje ponoszone dotychczas koszty do minimum. Aby skorzystać z pełnych funkcji i dowiedzieć się więcej o możliwościach platformy służącej do automatyzacji i integracji sprzedaży z różnymi witrynami aukcyjnymi, warto wypróbować darmowy okres próbny udostępniony do pobrania na stronie internetowej.
Warto przeczytać
Jak wyglądają związki zwykłych ludzi z celebrytami?
Czy widzowie chętnie wspierają twórców finansowo?
Czy Xiaomi to dobre telefony? Poznajmy markę Xiaomi